lørdag 20. september 2008

Hobby

Har nå laget mit første scrappe kort. Selv om dette bildet var skikkelig crap. Bildet i midten skal da være en juleengel i gull. kortet er trelags hvor det er gullpapir som er festet og et hvit bølge papir som er skrive bakgrunn. Var på stor shopping i dag, slik at jeg kan få noe annet å gjøre enn å jobbe når jeg skal slappe av. Morsomt er det og, selv om det ikke akkurat er billig. men hobby skl være morsomt g da koste hva det koste vil. Dette skal bli en ting å gjøre sammen med min mor fremover. Ikke alle er vel kvalifisert til å få disse kortene vi skal lage, men kun de som virkelig kan sette pris på denne jobben. En fin måte å gjøre noe mer fornuftig sammen med min mor og samtidig få gjort noe som folk kan sette pris på. Har vel allerede planlagt lengre enn jula med hensyn til kortlaging. Kommer jo noen bursdager og ikke minst en konfirmasjon til våren som jeg tenkte å lage et kort til. Så etter eksamen er det vel bare å sette igang med produksjon av kort. Har jo laget digital scrapping i snart 4 år, men det blir jo noe annet å lage det for hånd enn å lage det med datamaskinen. Du ser jo ikke dybdene. Du ser jo et eksempel her, men det blir ikke det samme som i real life. handlet litt av hvert nå for å komme igang ordentlig; papirkutter, stempel, akrylblokk, stempelputer i svart og gull, papir i forskjellig farge, stickers med julemotiv og andre motiv, dekorbånd, lim, glitterpenner, dekornagler og mye mer. Joda, sikekrt ikke nødvendig å kjøpe så mye men nå har jeg iallefall noe å starte med og kan ha dette i lengre tid til flere ting. Har og kjøpt noe tidligere både på salg og ikke salg. Ellers så ser jeg nå enden av alt som skal være ferdig til eksamen. mangler etter min beregning nå kun 1 materiell, og en skriftlig innlegg i permen. Kjenner roen senker seg og jeg kan fokusere masse på jobben min fremover. Bli kvitt 5 minute planning og planlegge som jeg skal gjøre for 1 uke, 1 mnd i gangen. Det er helg, men klarer liksom ikke å slappe av likevel, før jeg vet at alt er i boks. jeg blir jo sliten av dette, men snart kommer det en høstferie som er etterlengtet. Jaggu ikke lenge til jul!

Ingen kommentarer: