søndag 9. november 2008

Litt mye...




Nå har da teorien i utdanninga starta og kjenner på det at det blir veldig mye å gjøre fremover.
Så det er vel bare å ta fatt på bøkene, legge scrapping til helgene, selv om jeg ikke vil det.
Laga et kort til min papps da til i dag, så; Gratulerer med farsdagen kjære papps!

Tenkte jeg skulle få laga en LO eller noen kort i kveldinga, mens kjære min ser fotball.
Var på skolens høstfest i går. Kjøpte meg hjemmelaga drops (fløtekaramell og lakris)
Så var det i tillegg matinè sammen med alle korpsene i byen. Ganske sliten da jeg var ferdig der, en da ventet en middag og kino etterpå. Så i dag skal jeg foreta meg minst mulig.

Dagens utbytte av alenetid med papirene mine:

Kan vel ikke si at jeg vet hvem som fortjener kortene eller om noen vil ha de, men nå har jeg iallefall kort til en dag jeg glemmer noen.. Ting skjer jo!


1 kommentar:

annesand sa...

Heisann snuppa.
Så trivelig med farsdagskort. Var forresten en fin dag i går, både på fest og Matine. (Måtte hjem met trøtt Olle Bolle før dere begynte da...)
Utdanninga går nok bra, skal du se. Kanskje vi kan lage en form for kollokvie?
Du får ta det piano i dag ;-)