tirsdag 16. desember 2008

Scrapping the music- på norsk!



Det er startet en ny side med norsk innhold.
Jentene scrapper stort sett musikk.
Hvem vil vel ikke det? :)
De har sukkertøy og mere til og absolutt verdt et besøk
av deg !
Oppdraget var å skrive hvilken sang, NORSK som er min favoritt...

og de rmå jeg si at eg har noen små problemer, for det er jo så mange.
men siden det nærmer seg jul og alt dette her, så må det bli en flott flott julesang.
Om den er helt norsk er den nok neppe, men det er den sangen jeg nå forbinder med jula og julestemning.
Så sangen fra min side blir: O' helga natt!

Ja, den er ikke norsk, men Gud så vakker den er selv på norsk. det er sangen sin det:)

Men som på topp plasseringen av alle norske sanger blir det vel: Dum Dum Boys med Splitter Pine

Så da var oppdraget utført.
Gratulerer jenter!

1 kommentar:

Marle/Marit sa...

Koselig å se at du er med på blogsukkertøyet hos Scrapping the Music - Norge. Håper vi får se deg igjen når vi starter med utfordringene :)

Marle/Marit O_o