lørdag 6. desember 2008

Snart jul!

Det nærmer seg jula og jeg har nok ikke kommet i gang med det jeg skal gjør enda, men det er heldigvis tid. Skal gjøre ferdig juleboka mi som jeg skal sende bort. Noen kort skal og gjøres ferdig og sendes til sine mottagere. Skal også bake kakemenner til min kjære, noe som han elsker så mye. Sitter å ser på TV2 som sender alle Caprino's dukkefilmer og koser meg med min kjære. Så blir det hjemmelaget pizza, for så og avslutte kvelden med samleboks 2 med Varg Veum.

Det nærmer seg og avslutning på skolen og ting skal forberedes til det siste, både med baking, pynting og kosestunder med de små. Forresten, så hadde jeg mine 2 sekunder med fame på tv i går da vi fikk besøk av Tvnt. Vi fikk promotere canti musica som prosjekt på skolen og vist oss frem i et positivt lys for resten av omverdnen.

Var på byen i dag g kjøpte meg noen scrapping blader og til min store forundring, så var innholdet meget stort for en svært liten pris.

Og få med litt sånt i et blad er vel noe som er ukjent i Norge tror jeg. Og i tillegg ikke øke prisen på bladet synes jeg er flott! Pluss at jeg fikk litt ekstra utstyr p tjone med framover. Så nå går kverna for hva jeg skal bruke disse tingene til. Og malene som var med skal jeg kopiere opp, klippe ut, og lime på papp slik at jeg kan bruke de lenge fremover.

En god dag syns jeg!

1 kommentar:

Min scrappeverden sa...

Koselig med scrappeblader, der er masse tips og gode idèer :) Ha en flott søndag!