mandag 5. januar 2009

årets første arbeidsdag



Ja, da er jeg allerede oppe, og klar for årets første arbeidsdag, og klokka er jaggu ikke mange enda.
Hadde det ike vært for at jeg kjørte kjære min på togstasjonen,hadde jeg IKKE vært oppe enda.
men like greit siden det venter litt papirarbeid når jeg ankommer pulten min i dag. I tillegg starter utdanninga opp igjen i dag etter juleferie, så må vel sette inn støtet mot 12. januar og første innlevering for året av 5. Så nå går vel jatten om Montessori og pedagogikken.

Ellers kan jeg vel nevne at årets første slalåm tur ble tatt på lørdag, og det kjennes enda i legger og lår for mitt vedkommende. Klarer nesten ikke å gå, men det har jeg bare meg selv å takke for siden jeg ikke tøyde ut etter turene. Skjegget i postkassa kalles sånt!

Har juksa til bildet her, men det var like pent på lørdag i bakken som på dette bildet som ble tatt i påska.

Så nå er det akkurat 1 time til jeg sitter på jobb og tar fatt på halvårets pensum for kidsa.
Håper alle får en trivelig første arbeidsdag.

1 kommentar:

Christina sa...

Ha en fin dag, så ut som om dere hadde en fin dag igår