tirsdag 6. januar 2009

criss cross boks




Har funnet så mange flott skisser for ting jeg kan lage til andre eller bare til meg selv;)
så sent i gårkveld ble det en criss cross boks. Har brukt making memories papir og diverse stempel trykk både tekst og droddle. Har ingen spesiell å gi den til enda, en året er ungt enda.
ble egentlig ganske så fornøyd med denne og enkel var den og (bare fordi jeg har kjøpt meg en linjal med inch på.)
Og som jeg har skrevet før, neste prosjekt skulle jo være konvolutt kort, men det er enda ikke startet og blir nok heller ikke startet på en stund. Første prioritet fremover nå er lesing, lesing, lesing og atter lesing til innlevering 12. januar. Så helgen blir tilbringt foran skjermen min i word.

Har nettopp vært i kirken på en konsert (som vi hadde; tradisjon i mangem nage år) Det er jo de hellge tre kongers dag i dag og da har menighetsrådet 6.januar fest for de eldre, og vi har reprise på 2.juledagskonsert. En grei start på året, og samtidig en avsllutning for meg som nå har ferie frem til april! :)
Kvelden skal brukes til avslapning og litt lesing før jeg inntar horisontalen for å prøve og komme meg opp i rett tid i morgen uten stress som i dag...*huff*

1 kommentar:

Solrunn sa...

Godt nytt år 2009!!
Kjempe flott criss cross boks, tror jeg må prøve meg på den en dag!

Det ligger en adward til deg i min blogg;) Håper du vil ha den!!

Ønsker deg en strålende helg;)