fredag 9. januar 2009

shoppelopper og criss cross boks


Måtte jo innom et salg. og der ble dette resultatet..
3 tekst stempel for konfirmasjon, en bil, kjole på henger, 2 størrelser med puslebrikker,
øyenstikker. ut på tur stempel kjøpt på Papirhjørnet, og til min store fornøyelse var det med to små stempel i pakken min fra hobbykroken. et lys og en droddle. Meget fornøyd.
Ikke aning om hva jeg skal bruke de til alle sammen enda, men likevel.



Måtte prøve et nytt criss cross kort, men denne gangen med andre detaljer som vist under her.
Valgte en en rød bazill og fant noen a4 papir som jeg har hatt liggende. stanset ut noen kroner og festet på til en eventuell prinsesse. En ny embossingmatte ble kjøpt og den kom til sitt rette på denne boksen også.





Ønsker alle sammen en fortreffelig herlg, mens jeg selv skal sitte begravd i bøker, skjermen. Klø meg masse i hodet, og hvertfall drikke mye kaffe!

God Helg!

2 kommentarer:

Torill sa...

Stilig med salg.... utrolig snedig faktisk!!

Torill sa...

HEI! Det er urettferdig at du vet hvem jeg er og ikke jeg deg! Neste gang må du si hei!!! ok?