torsdag 22. januar 2009

Tanntrekking

Var til tannlegen i går og trakk min tredje visdomstann (NULL vsdom kaller man det).
Dro med mot på jobb etter 20 minutter i tannlegestolen. Gikk ikke lange tiden før jeg kjente at dette kommer til å gjøre vondt. Fikk paracet på kontoret og tok en youghurt (dumme, dumme meg, klarte jo da å få en frukt bit i hullet).
Ting ble bare verre og verre. Sa ifra at jeg dro hjem og ordnet med vikar. Kom hjem og tok meg 1 g panodil, sov et par timer, våknet tok nye 1 g panodil sov til 5. dro ut en tur, kom hjem og tok nye 1 g panodil. Fikk lite søvn gjennom natten, så ringte jobben klokka 7 og sa at jeg ble hjemme i dag og.
(Foressten min første sykedag ever!)
Blør gjør jeg og, og mat frister ikke. Kun kaldt vann kommer ned uten problem. Dovner bort i tungen min til tider. Rare rare kropp. Men må vel finne frem mer panodil og finne en horisontal stilling frem til i morgen. Jeg SKAL på jobb i morgen. 1 dag med suttring får holde i denne omgang..

Ingen kommentarer: