søndag 25. januar 2009

Utfordring

Fikk utfordring fra Unni og Christina.
Så da får jeg vel gjør den da.

Ta den 6 mappen med bilder og det 6 bilde i mappa. Skriv litt om det og utfordre 6 nye venner til det samme.

Mitt bilde er dessverre ikke fra den 6.mappa (grunnet personvern)så jeg tok den 7.mappa, og bildet er fra en korsptur i fjor sommer som gikk til Sula i Sør-Trøndelag. Vi var på ørnesafari og på tur utover måtte jo noen bilder takes.


Så da var det hvem en skal sende denn videre til da.

Annesand
Screppa
Vibeke
Janne
Hanne
Maria

3 kommentarer:

Hanne sa...

Hihi, det var to sjeler, en tanke, det! Postet den nettopp i bloggen min ;)

Klemmer fra Hanne:)

Vibeke sa...

Takk for utfordringen - den tar jeg selvsagt:) Morsomt... er veldig spent på hvilket bilde som ligger der hehe...

Maria sa...

Veldig morsom utfordring, takk for den :))) Vet ikke om jeg rekker å ta den helt enda da jeg holder på med et større prosjekt med frist. Men skal gjøre så godt jeg kan ;)

Herlig bilde forresten!

ha en god dag!

Klemmer fra
Maria