lørdag 21. november 2009

juleforberedelser

Det nærmer seg jula med stormskritt mot min vilje. Har i dag vært å handlet litt da til jul. Julekalendergaver er påbegynt, lys er handlet inn, noen duker og staker er kjøpt. Da mangler man gardiner, tre og pakkene ;) Adventsstaken blir pyntet mot neste helg. Mangler bare noen småtterier for at den skal blir grei til tenning.
I kveld har vi besøk av noen venner og kjære min og de spiller Wii. Morsomt å se på da:) Kroppsarbeid på en lørdagskveld er visst noe for alle sammen uannsett alder her. Sonic og Mario olympic games og Tiger Woods golf for store gutter :)

I dag fikk jeg pakkelappe. Scorepal'n min var kommet hit. Var på postkontoret for å hente den ut, men nei da... Der manglet det et kontonummer for at betalingen skulle gå gjennom. Så da får vel den pakken bare ligge der å vente til jeg får et kontonummer å sende til. Vurderte faktisk å si mitt eget konotnummer for å få pakken. Da mangler det en pakke! Venter enda på telefonen min :( Skulle ønske at den kom denne uka men..... Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves er det vel noe som heter dessverre.  Ellers er det lite som skjer annet enn at det går så fort at jeg ikke vinner å gjøre alt jeg skulle ha gjort, men jeg er da vel ikke alene om den saken tenker nå jeg. Eller?
Torsdag skal jeg på kurs i Trondheim. Kor' artig 13 er igang og dit skal jeg. Tror det blir en knall dag!
Tirsdag ligger an til å bli årets siste kortkveld med jentene for denne gang. Så at Screppa skulle ha et kakekurs den 10.desember. Ligger an for deltagelse til den da tror jeg. Artige ting å lære seg. De er kjempe fine og dekorative til enhver anledning. Og ikke minst til barnebursdager:)



Ingen kommentarer: