fredag 11. desember 2009

Innspurt og kurs

Da kommer det noen bilder av kalenderen til kjære min, en liten julegave og bilder av muffinsen jeg laga hos screppa i gårkveld. Var knallkjekt å lære dette. Blir noen prosjekt av disse fremover ser jeg.. Så morsomt å lage.. Og ikke minst enkelt i bunn og grunn :)  Kalenderdagene minker på hylla, og kjæremin blir bare frustrert over det som kommer ut av pakken hver morgen, siden han ikke skjønner hva dette skal bli til slutt...hehe... Føler meg som en liten rød jævel hver dag når jeg spør om han kommer noe nærmere et svar på hva dette kan være...








Esken som jeg har laget er en liten julegave nå på tampen. Esken var egentlig veldig enkel å lage.Siden oppskriften jeg så på ikke fungerte, så måtte det til en del selvjusteringer... Det resulterte i at jeg har en haug med esker til overs! Nytt prosjekt kan man vel kalle det. Brukte et ark som heter wipe out! til alle sidene.
Så kurset til Screppa i går kveld. Dette ble da resultatet. Ble da nogenlunde fornøyd med det som kom ut av det. Et godt utgangspunkt til senere prosjekt som må prøves. Har lenge vært motstander av glitter, men måtte da prøve det i går. Nå vet jeg hva glitteret skal brukes til som bare ligger i skuffen...hehe.






Ingen kommentarer: