onsdag 16. desember 2009

Julegodt





 Fikk laget en aldri så liten sjokolade i kveldinga her som jeg skal gi til ei god dame i morgen :) Så får en bare håpe at denne faller i smak. Skal lage en til, men den blir ikke laget før i morgenkveld. Nå er jeg klar for senga for denne gang.

Ellers så nærmer det seg med stormskritt julaften, og jeg har nå fått handlet julekuler til å ha på juletreet vårt, som vi enda ikke er blitt enige om hva skal være. Handlet noen flere planter til jul som kanskje overlever.

2 dager igjen på jobb før ferien setter inn.Så får en håpe at julefreden senker seg her. Iallefall senker den seg 26.desember på julekonserten vår i Steinkjer kirke.

Nå blir kortgledene lagt på hylla en stund, slik at jeg får slappet av sammen med familien og ikke minst kjære min som skal være hjemme nesten 3 uker nå fremover. Dette skal bli en fin tid!

Ønsker alle i denne bloggverden GOD JUL OG ET RIKTIG GODT NYTTÅR!

1 kommentar:

Unni sa...

God jul til deg også :)