lørdag 30. januar 2010

1 måned ferdig!

Det er nesten ikke til å tro. Det har allerede gått 1 måned av dette året. Dagene har gått alt for fort for min del. ikke fått gjort noenting av det jeg satte som mål for denne måneden. Tiden ble stort sett tilbrakt på sofaen denne måneden. Kroppen har ikke villet gjort annet. Håper inderlig at kroppen blir mer oppegående i februar. Det er mer enn nok som skal foregå. Det starter allerede på mandag med siste finish på "Folk og røvere i Kardemommeby". Skolen setter opp dette med premiere 9. februar på Huze. (voksne 100,-/ barn 50,-)
En spennende periode for barna og oss ansatte når det kommer til dette.

Jeg har forøvrig meldt meg på Steinkjer screpp{a}2010, 10-11. april. Dette blir ganske spennende, da jeg aldri har vært på noe lignende. Ikke vet jeg hva jeg skal bedrive tiden med (selvfølgelig masse jabbing, trasking og mysing i andres arbeid....) Meldt meg på kurs og, så får vi se..Gleder meg!

Jeg går å venter på mine pakker fra USA i disse dager, og jeg gleder meg til å se på alt det fine i pakken. Og ikke minst dec. kitet som jeg vant :) Første prioritet blir vel å finne bilder jeg kan bruke. Har lenge tenkt tanken, men ikke gjort noe med det. Nå skal jeg finne frem en del bilder, få de ut på potopapir. Og se hva jeg kan finne på. Spennende!

Fått laget et kort i dag da til valentine's dagen. Et enkelt kort syns jeg selv, med 1 stempel og bare papir og stæsj!

Kortet har fått litt glitter på noen detaljer, ellers ingenting spesielt med det.

Så måtte jeg bare ha en sneekpeek.....
 

Hva dette er får du vente å se.....

1 kommentar:

Vigdis sa...

Syns kortet va nydelig æ! Har litt sansen for d litt enkle da...d enkle er ofte d beste, vet du ;o)))