søndag 7. februar 2010

M Y S E L F

Da har jeg prøvd meg på en LO.

Denne er laget digitalt i første omgang, så får vi se om jeg lager en ordentlig.
jeg kjenner litt på det at det å lage i tegneprogram er mye lettere på magne måter. 
- Jeg kan enklere angre det jeg gjør 
- ting går ikke i stykker
- mindre feilskjær med papiret


I denne LO'n har jeg brukt et ferdig kit som jeg fant her hos ShabbyPrincess. Kitet heter promise. De har så mange flotte digikits liggende, at jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne. 

Jeg startet min data karriere med akkurat dette. Mye av tiden den gang gikk med til å lete opp ting som var gratis, både av bilder, elementer og kits.  Hadde lagret en haug med gratis kits og elementer. Så flyttet vi og fant ut at jeg ikke hadde bruk for de lengre, så jeg SLETTA de *ser min dumhet nå*
Bildene ble tatt i -okt 09, rett etter at jeg hadde farget håret mitt. Men det er nå iallefall bilder av meg. Noe det ikke eksisterer mange av!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, I love it!!! Great job on your first digi LO.

Camilla Ekman sa...

WOw, Camilla! Vad kul att prova på Digi-scrapping.

Unknown sa...

Så fin!! Kan inte tro att det är din första!

Zarah sa...

Jättesnygg! Vilken fantastisk första LO!

Celeste sa...

great joB! wow!~