søndag 2. mai 2010

Kos og frihet

Har faktisk i helga fått scrappet litt. Har for det meste brukt kitet fra Nooket til disse to LO'ene.


"Alltid kos i stolen" er jo bilder av meg selv. Den stolen var noe av det kjæreste jeg hadde på den tiden etter mamma og pappa. Den var med absolutt overalt i huset uannsett hva jeg skulle gjøre.

Matrialer brukt: 
Arkene er My Minds eye
bånd fra Jillibean soup
pyntenåler fra Maya Road
stjerne stickers fra MME.



LO'en er tatt fra jobben min som jeg har og ordet brukt er FRIHET. Frihet er et godt brukt begrep innenfor Montessori. Selv om mange tar denne friheten som noe annet enn det er.


Bildet er tatt utenfor jobben på en liten spasertur og tatt med mobilen min. Det var skikkelig frostvære denne dagen. Ser nesten ut som det har ligget der i mange år og så litt ene og forlatt ut. 

Frihet

Frihet til å gjøre det en selv vil hele tiden.
Jeg har en frihet. En frihet innenfor mitt yrke.
Til å gjøre noe spesielt med barn.
En kosmisk måte å tilnærme seg kunnskap
Det å kunne la tankene streife over alle spørsmål man måtte ha
I tillegg love til å prøve å finne svar på de. 
Å høre en historie for så å finne sin egen måte å dra ut kunnskap om temaet
uten å gjøre det alle andre gjør om det. 
Det er en frihet i seg selv.

Matrialer brukt:
- a4 ark.
- rub ons
- MME ark (skyene)


1 kommentar:

Torill sa...

Så hærlige LOer!!! Arti å se at du scrapper!!!
De ble knallfine!! LIkte spes godt "frihet"!!!

Grattis som vinner av cafemokkas candy forresten:0)
god helg videre!!!