lørdag 15. mai 2010

Oversikten

Var inne på en bloggside (som jeg selvfølgelig har glemt av hvor var :S) Der fant jeg et selvlaget promaker fargeoversikt. Dette måtte jeg jo lage selv.


Har brukt letraset blokken for å få riktig farge på alle sammen. Stemplene er fra Notabene og fargelagt med promakere (selvfølgelig!) Opphenget har jeg tatt fra en ticketsbok jeg hadde.

På hver side har jeg stemplet 8 hjerter som er fargelagt med de fargene jeg har i samlinga enn så lenge. Hva fargen heter står under hvert stempeltrykk. Det ble noen sider for å si det sånn. Alle sidene har fått seg et hjørneklipp og fått vintage photo distress.

En skikkelig artig sysselsetning på en fredagskveld under en dårlig film ;)
Jeg venter 5 pakker med promakere til uken som skal inn i heftet, så da blir det enda mer å gjøre i heftet som ikke blir ferdig med det første.

5 kommentarer:

Grethe sa...

Så lurt dette var.
Nå bruker riktignok ikke jeg promarker selv - enda... men det kan jo komme en dag da det skjer.

Og da skal jeg huske på dette tipset!
Mye flott i bloggen din!

Lisa Synøve sa...

Kjempelurt !! Og boka ble jo supersøt itilegg !! =)

Unknown sa...

Wow, for en stilig måte å lage promarkersfargekart på!
Kuult!!

Ønsker deg en flott 17. mai, Camilla!

Unnis Hobbyrom sa...

Utrolig smart og flott fargekart :)

Dorte sa...

Fin ide, dejligt når der kommer lidt styr på tingene.