mandag 20. desember 2010

God Jul

Dette blir mitt siste innlegg for 2010.
Jeg har nå startet juleferien min, og den skal nytes. Så da startet jeg lik så godt med å sette sammen babykommoden _helt_ alene. Dumt! Det endte i bekkenplager, mer hoste og generelt vondt i kroppen. Jippi! Dette skal bli en fin juleferie...
I de siste dagene har jeg vært på Screppas siste treff og det resulterte i dette kortet;

Når jeg var ferdig med kortet har jeg lenge sett på eksplosjonsboks. Så nå måtte jeg lage en. Den skal jeg ta ibruk på nyåret håper jeg når mini kommer, slik at den ikke er dekorert enda ,men bunnen er klar.
Kanskje det blir en gave til slutt? Hvem vet?


Siden dette blir mitt siste innlegg i år, vil jeg ønske alle sammen en
Riktig God Jul
& Godt Nyttår! 

2 kommentarer:

Hege sa...

Takk for et koselig treff på fredag!

God jul, Camilla!

Torill sa...

Nydelig!!!
God jul og takk for koselig treff - igjen!!