onsdag 11. mai 2011

Hjerte

Søndag er speedscrap hos Papirdokkene.
Denne gangen var det oransj og blomster som sto i sentrum. Oj ble en av finalistene med dette
Jeg har fått dilla. Ja dilla. På Nellie Snellen dies. Det kommer nok mange av de i hus her!
I tillegg fikk jeg tatt i bruk noe som jeg sjelden eller aldri bruker og det er cat eyes. Siden jeg hadde gul og rød, så fikk jeg brukt fargekunnskapen min1 *thihi* til å lage oransj. Ikke få meg startet med fargen oransj.
Det er noe med den fargen som skriker. vet ikke helt hvorfor, men har hatt store problemer med å like den!
Nå henger tagen på magnettavlen på kjøkkenet. Og der passet den ganske så godt sammen med bilder av prinsessen og avisutklipp :)


Matrialer brukt:

- Nellie Snellen hjertedies
- stempel fra stempelglede
- blomster fra Wild Orchid Craft
- pin fra Maya Design
- Sommerfugl fra Jenni Bowlin'
- Distress Ink~walnut stain
- chalk eye gul og rød
- bånd/ bling
-rose fra American Craft
- charm fra kuttut

Ingen kommentarer: