fredag 17. juni 2011

oppussing unnagjort!

ja, det har jeg.
Scrappehjørnet mitt har fått en oppgradering. ny arbeidsplass er satt inn. Det er ikke lengre et hjørne!
Bare det måtte jo bli bedre. Dette krevde og at jeg gikk gjennom tingene mine...

Det resulterte i denne;

Her ligger det blant annet; 1 stk 12x12 once upon a time, 1 stk 6x6 alphabet, sommerfuglalbum med oppbevaring, stempel, dies og embossing, filt figurer, promaker, oppbevaring til promaker...

ja, det er mer i den haugen. Det skal bort!


Tilbake til rommet mitt.

 Før bildene:


Arbeidsplassen min har lengre hanglet litt, men ble enda verre når tartaturskuffen datt av!
Så da bestemt jeg meg for å finne noe nytt..
Det har jeg gjort. Til gangs.


Rommet har nå fått en lyckheim benk (er vel strengt tatt en kjøkkenbenk/skjenk) nye tusjoppbevaring, ny stempeloppbevaring.
Nå har jeg alt i nærheten. Samtidig er det nå blitt en stående arbeidsplass. Har jo en stol der, men den er for lov om jeg skulle sitte. Så vi får se om det kanskje kommer en barstol etterhvert som jeg kan slenge rompa på.

Mor selv er strålende fornøyd med oppgraderingen .Fikk hjelp fra <3 kjæremin <3 til måling og opphenging av hyller og stenger.

Nå skal det scrappes!Etter at skolegang er unnagjort i juli...
 ja, her blir det scrappetørke i noen uker fremover. Men skal bruke tiden til å ta bilder. Masse bilder.

1 kommentar:

Vivian's hobby side sa...

Kjempeflott kort og så flott du har fått det i scrappekroken din!! Vil gjerne vite pris å se mer bilder av det du skal selge! Klem fra Vivian (Pusi82)