tirsdag 19. juli 2011

sommer og bær

That's just so cute hadde Torill på besøk og hun ga i utfordring å lage noe med jordbær på. Jeg har lenge tenkt på hvordan jeg skal få inn jordbær..  Tenkte på LO, men fnt ingen gode bilder som passet eller som passet.


Så da fikk jeg laget det og ;)


Jeg har blitt litt glad i disse korttypene, så det blir nok noen av de fremover.

Matiraler brukt ;

- Lillybee 5 & dime papirer
- jodbærene er fra et gammelt papir fra cosmo cricket?
- blosmter fra WOC
- stempel fra leBlanche og Norsk stempelblad
- dies; rundt og blomst fra Nellie Snellen og en sirkel die fra QK?

denne meldes på følgende utfordring:
that's just so cute

5 kommentarer:

Anne sa...

Så flott, herlig dybde og motiv, og fin bruk av jordbærene.

pia iris sa...

så herlig bretteteknikk og flott kort.
herlig pynting og en flott sol.
takk for ditt bidrag. klem pia

GryA sa...

Så sommerlig og nydelig! Jordbærene, solen...ja dette falt i smak!

takk for nydelig bidrag.

Gunn-Elin sa...

Herlig!! Du lager sannelig alt du. Mestrer alt gjør du også :) Kjempefint og ikke minst søtt kort. Har nå fortsatt tro på at du klerer å trylle frem en LO ti denne også jeg da ;)
Tusen takk for at du scrapper med oss!!

Klem Gunn-Elin

Torill sa...

Så lekre jordbær!!
Skikkelig flott kort ble det!
Tusen takk for at du ville bli med å leke litt med jordbærutfordringen min!!