onsdag 24. august 2011

6 mnd

Ja, tenk det er 6 mnd siden jeg fikk se snupp for første gang. Helt utrolig.
Ja, jeg har skrevet om det før, men det kan ikke skrives ofte nok.
For noen uker tilbake som vant jeg en skissekonkurranse på Papirdokkene
og det var denne skissen


Ble jo kjempefornød med den vinsten og premie fikk jeg og :D
Etter skissen ble vinner, så kom utfordringen. Skap noe av den!  Da måtte det være noe papirrelatert (selvsagt!)

Jeg ser i ettertid at jeg er gansek bokstavelig når jeg "leser" skisser. Er det bilde av en swirl, skal det være en swirl...
Denne lesingen måtte jeg se langt unna... jeg hadde ingen swirl! Jeg ransaket rommet og fant frem til at dette ble resultatet:


Dette har jeg brukt:

papir fra papirdesign
bånd,blonde, sommerfugl, perler,klesklype og sikkerhetsnål hadde jeg liggende.
thickers fra american crafts
blomster fra WOC
datostemplet er *SMASH

Ingen kommentarer: