mandag 22. august 2011

August

Kankjse på tid med en ny side i kalenderen min.
 Vi har kommet til august måned her og er på slutten av den, så da passet det godt da :)

Det jeg har brukt på siden er;
- hamton art stempel
- hvit penn
-restepapir (ukjent produsent)

Det har vært kjempe deilig å bruke litt restepapir i denne kalenderen. Skal være ærlig  si at jeg er utrolig dårlig på dette med å bruke rester. men som regel har jeg ganske så små biter igjen a noen papirer og så store biter av noen (har sine naturlige årsaker tror jeg)

Har sagt opp mitt abbonement på fast kit hver måned og, så skal bi spennende å se hvor lang tid det tar før jeg bestiller nytt (har nemlig sett meg ut ett ja...hehe)

Ellers for tiden er jeg ganske utslitt når kvelden kommer og snupp er i seng. Hun holder på å få opp til flere tenner på en gang, og det ser ikke ut til å være så særlig. Bare i gr kveld  hadde vi et par raserianfall. Stakkar liten. Smurte på dentinox og kjente en kjempe kul og ny tann på gang igjen... Huff! Ikke lett å være liten kropp når sånt skjer gitt. Men det går heldigvis over etterhvert.

1 kommentar:

Mamma sa...

Hyggelig at du vil være med på give away'en min-men du må være følger ;) ha en fin dag :)