søndag 30. oktober 2011

Glad i mat

I min store tykke "ammetåke" så hadde jeg glemt en ufordring som jeg fikk.
Men i kveld fikk jeg gjort den. Morsom var den og.
Jeg fikk et bilde som utgangspunkt:



Jeg la vekt på sirklene og da kom fargene naturlig...

Og dette ble resultet:


 

Lille Snupp har endelig blitt fortrolig med brødskiven etter mange dager og 
uker med øying, skriking og "rysj i kropp"
ble endelig alt greit og de aller fleste måltidene består nå av brødksive med 
enten kaviar, skinkeost, leverpostei eller syltetøy.
Og når vi i tillegg fikk spise den selv uten hjelp var det jo enda morsommere...

3 kommentarer:

Bodil sa...

Så herlig løsning du hadde på utfordringen.
klem :)

Unknown sa...

så koselig lo :)

Karen Elise sa...

Så skjønn den var! Og bra løsning på utfordringen!