onsdag 4. januar 2012

Julegave i januar


Ja, man kan kalle det en skikkelig julegave! 
I dag ankom scrappehusets julekalender 
og mor kunne ikke få lagt snuppeline tidlig nok for 
å sette seg ned å se inni pakka.
Ja, jeg har sett på bildene, men det blir liksom 
noe helt annet når jeg sitter med det mellom hendene! 

Se så stor pakke da!

Det å skulle åpne denne er en andakt i seg selv. 
Man er uhyre forsiktig med saks, kniv og andre skarpe gjenstander.



Såååååå mye rart nedi den eska altså... Blir overveldet! 
Kommer sikkert til å bruke 2 månder på å 
gå gjennom dette skikkelig!


Her er haugen!
papirer, stempler, pynt, bling, stæsj, blomster... i lange baner!


Når hele eska er tømt, begynner jeg  sortere tingene i forskjellige hauger.
ja, jeg er systematiker... på alt! 
papirer, blomster, bling, bånd, tape etc.

dette er papirene og thickers haugen
SNADDER!!!!

 Her kan du se pynten delt inn...
Det jeg er mest spent på er konvolutten fra DINO talk.
Spennede greier. Til hvem og hva skal inn i den?




Takk for gaven damer i Scrappehuset !
Nå kan jeg kose meg i mange, mange timer fremover!

3 kommentarer:

Torill sa...

Grattis!
Så mye lekkert vi hadde funnet fram!! Kos deg med det!
Konvolutten kan du ta opp en sang på eller noe, eller en hilsen til din kjære fra deg eller noe:0)
hei hopp!!

Vibeke sa...

Misunner deg - men unner deg den pakken!! Kos deg så masse:)

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye! Morsomt at du vant denne!Jeg var den heldige i 2010, og jeg har fortsatt MASSE igjen av den pakken. Hvem blir den heldige fra Steinkjer i 2012? ;)
Klem