torsdag 26. januar 2012

Teipet skuffe

Etter metallteipens inntog har jeg også brukt den litt.
Lekt meg rett og slett.
Første gang jeg jobbet med den var på jobb.
Metall teipen er en flott anledning til å lage noe i steampunkstil.
Siden jeg nå jobbet med fyrstikkeske ble bitene små.



 

 Skuffen fikk seg her et lag med picket fence cracklepaint og kanting med disress black soot.
Etter alle teipbitene var lagt på farget jeg med blacksoot, brukte varmepistolen, 
så et lag med picket fence distress stain, tørket av og et nytt lag med black soot.
Esken er pyntet med tyll, klokkeviser, tannhjul og filmstrip fra Tim Holtz 

og ballongen er klippet ut fra et steampunk ark fra Pretty Vintage.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så flott denne var.
klem ;)

Merethe sa...

Denne var råstilig Camilla.
Klem fra Merethe