fredag 2. mars 2012

En oransj klem

Papirdokkene er i 3.måned av fargealongen og denne månenden står fargen Oransj på agendaen.
Så da var det bare å finne frem det lille oransje man har da i rommet og bruke dette til noe fornuftig.

SÅ jeg fant frem det enkleste: en hvit bazzil. Denne fikk seg litt klæsj med oransj maling (rød og gul - jeg har kun primærfarger, slik at jeg kan f de nyansene jeg selv vil nemlig... )
Når dette hadde tørket, så sto jeg der da og klødde meg volsomt i hodet. What now?!


Så da ble det dette:

 

Bokstavene er kjøpt på Nille, Hänglar stempel med litt promaker farge og crystal stickles
en oransj fjær under 3 blosmter fra Kort&Godt
en charm festet fast i blomsterstilken.
Tegnet ramme rundt kanten.

Det som kanskje ikke vises så godt på dette bildet er følgende; 

Jeg stempla nemlig først direkte på bazillen, men fant ut dt ble kjedlig.
Så da stempla jeg den opp to ganger til for å lage den litt mer 3D.
Vinga for seg selv, så kroppen og skoene til slutt.
En fin liten detalj synes jeg selv hvertfall.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Knallfint kort og det motivet var kjempeflott.
klem :)

Camilla og Thomas sa...

Kjære meg, du er så flink! Jeg blir helt stum av beundring over din kreativitet! Fantastisk =)