søndag 13. juli 2014

The best... Of me

Bakgrunnen for denne er ett år gammel, men ordene gjelder alltid. 
15. Januar tok jeg et valg og har holdt på siden. Mer energi, overskudd og treningslyst er noen av resultatene av dette. Bare for å bli den beste utgaven av megselv. Jeg er på god vei, men enda en lang vei å gå før jeg når mitt første store delmål som jeg satte meg.

Jeg liker å tenke at dette er det riktige for meg! Samtidig har jeg fått mange nye bekjentskap som har de samme målene som megselv og sammen har vi det gøy 2 ganger i uken. Det å trene er blitt en hverdagslig ting i livet mitt. Noe som ikke var et tema for bare 6 mnd siden. Jeg har begynt å jogge! Noe som ikke har skjedd på 20 år... Det sier litt. 


Joda, litt andre ting har skjedd også  ;) 


Men jeg sier det en gang til; 

Bare du kan bli den beste utgaven av degselv!!!


Ha en flott sommerdag videre

4 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så flink du er, Camilla! Sikkert en deilig følelse når man har kommet så langt at det blir en vane. Lykke til fremover;)

Anonym sa...

Du er en målbevist dame, stærk og flink. Dette har jeg tro på. Stå på Camilla :-) Hilsen din tidligere kollega, Astrid :-)

Camilla sa...

Tusen takk Edny :)

Camilla sa...

Tusen takk Astrid :)